• вул. Автозаводська 24/2, оф.350
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • 067 446-90-48

Придбання якісного лабораторного обладнання – основа ефективної діяльності підприємства.

Для стабільної експлуатації обладнання також потрібне сервісне обслуговування та післягарантійна підтримка.

 

Сервісна служба компанії Текса забезпечує:

  • гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування лабораторного обладнання
  • постачання комплектуючих, запчастин та витратних матеріалів
  • ремонт та калібрування обладнання (в т.ч. за участю представників від виробника)
  • пусконалагоджувальні роботи, налаштування приладів
  • навчання роботі з обладнанням та програмним забезпеченням
  • допомога у розробці методик проведення досліджень на приладах

 

На замовлення клієнта надаємо виїзні та онлайн консультації з усіх питань експлуатації обладнання та пов’язаного з ним ПЗ.

 

Для додаткової консультації
+38 067 446-90-48

 

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!