Лабораторне обладання
Придбання якісного лабораторного обладнання – основа ефективної діяльності підприємства.
Для стабільної експлуатації обладнання також потрібне сервісне обслуговування та післягарантійна підтримка.
Сервісна служба компанії Текса забезпечує:
- гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування лабораторного обладнання
- постачання комплектуючих, запчастин та витратних матеріалів
- ремонт та калібрування обладнання (в т.ч. за участю представників від виробника)
- пусконалагоджувальні роботи, налаштування приладів
- навчання роботі з обладнанням та програмним забезпеченням
- допомога у розробці методик проведення досліджень на приладах
На замовлення клієнта надаємо виїзні та онлайн консультації з усіх питань експлуатації обладнання та пов’язаного з ним ПЗ.
Для додаткової консультації
+38 067 446-90-48